ေျမွာက္နည္းမဟုတ္ေသာ ေပါင္းနည္း။

Photobucket

ဒူဘုိင္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ တျခားဘယ္ႏုိင္ငံမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ Hotel life အပါအ၀င္ အလုပ္တုိင္းလုိလုိဟာ မန္ေနဂ်ာရဲ႕ လက္ေအာက္မွာပဲ လုပ္ၾကရပါတယ္။ (အကုန္လံုးသိၿပီးသားဟာကုိ)။ အဲလုိလုပ္ၾကရတဲ့အခါမွာ ကုိယ့္အလုပ္ရဲ႕မန္ေနဂ်ာနဲ႔ အဆင္ေျပသူေတြဟာ အခြင့္အေရးေတြလည္း ပုိရတတ္ၾကပါတယ္။ အလုပ္မွာလည္း လြယ္ကူမွဳရရိွၾကပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကုမၸဏီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာလည္း ကုမၸဏီရဲ႕စီမံခန္႔ခြဲမွဳေတြကုိ ပုိင္ရွင္ထက္ မန္ေနဂ်ာကပဲ ျပဳလုပ္ေလ့ရိွပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟုိတယ္မွာလည္း ကိစၥေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟုိတယ္သူေဌးထက္ ဟုိတယ္မန္ေနဂ်ာကပဲ တာ၀န္ယူဆံုးျဖတ္ေလ့ရိွပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ စတင္ေတြ႕ဆံုပံုကုိ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေခါက္ေရးျပဖူးပါတယ္။ အခုကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ့္ မန္ေနဂ်ာကုိ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လုိ (ခ်ဳပ္) ခဲ့သလဲဆုိတာကုိပါ။ ႏုိင္ငံျခားမွာ အလုပ္လုပ္သြားလုပ္မယ့္သူမ်ားရိွရင္ ကၽြန္ေတာ္နည္းလမ္းေလးက အေထာက္အကူ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ အဟဲ။ ကၽြန္ေတာ္ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ စတင္သိကၽြမ္းၿပီးတဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး သူနဲ႔ရင္းႏွီးဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဟုိတယ္မွာက ျမန္မာဆုိလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ရိွတာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ တုိင္ပင္ေဖၚ၊ တုိင္ပင္ဖက္၊ အခက္အခဲရိွရင္ အကူအညီေတာင္းႏုိင္မယ့္သူ ဆုိလုိ႔ အနီးကပ္ဘယ္သူမွ မရိွဘူးဗ်။ လက္ရိွရိွေနတဲ့ စတဖ္ေတြမွာလည္း ဘယ္သူကမွ အဆင္ေျပေအာင္ ေပါင္းလုိ႔မရဘူးလုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ကထင္ေနတယ္။ စကားေျပာရတာ သိပ္အစီးမကပ္ဘူးဗ်။ ဒါေၾကာင့္ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ ဆံုတဲ့အခါတုိင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကုိ တရင္းတႏွီး စကားေျပာပါတယ္။ ေလးေလးစားစား ဆက္ဆံပါတယ္။ ဖားတယ္လုိ႔ မထင္ေအာင္ အထူးဂရုစုိက္ၿပီး ေနပါတယ္။ (တျခားသူေတြ အျမင္ကတ္မွာ စုိးလုိ႔)။ သူ႔ဘက္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ပထမပုိင္းမွာေတာ့ နည္းနည္းခပ္တန္းတန္းေနပါတယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ …

သူ႔ဘက္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကုိ အေရးေပးစ ျပဳလာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ၀န္ထမ္း ၆ ေယာက္နဲ႔ မန္ေနဂ်ာက တထပ္တည္းမွာ ေနတာပါ။ မန္ေနဂ်ာကေတာ့ တျခားတစ္ခန္းေပါ့။ မန္ေနဂ်ာက အေဆာင္အျပန္ ေနာက္က်ပါတယ္။ အားလံုးက အလုပ္အၿပီး အေဆာင္ေရာက္ရင္ ေစာေစာစီးစီး အိပ္ၾကပါတယ္။ အဲလုိအခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္က မန္ေနဂ်ာ ျပန္အလာထိ ေစာင့္ၿပီးေနေပးပါတယ္။ တံခါးဖြင့္ေပးပါတယ္။ သူ႔ပစၥည္း ဘာညာသာရကာ နည္းနည္းပါးပါးကုိ သယ္ေပးပါတယ္။ (စာရြက္စာတမ္းနဲ႔ လက္ဆြဲအိတ္ပါ။) ကၽြန္ေတာ္လုပ္ေပးရတာက မျဖစ္စေလာက္ေလးပါ။ (ဒါေပမယ့္ အဲလုိျပဳမူေပးျခင္းအားျဖင့္ ေနာင္တခ်ိ္န္မွာ ရလဒ္ေကာင္းတတ္ပါတယ္။ ) ဒီလုိနဲ႔ သူကလည္း မနက္သူလမ္းေလွ်ာက္ထြက္ၿပီး ျပန္လာရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေကာ္ဖီ၀ယ္၀ယ္လာတတ္ပါတယ္။ တျခား ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပုိေစရွင္ ျမင့္တဲ့သူေတြ အမ်ားႀကီးရိွေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚမွာ ပုိအေရးေပးလာပါတယ္။ ေတာင္းဆုိခ်က္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ အလြယ္တကူ ခြင့္ျပဳေပးပါတယ္။ မေတာ္တဆ အမွားအယြင္းရိွခဲ့ရင္ ေလွ်ာ္ ေပးပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ျမန္မာမွအပ တျခားႏုိင္ငံေတြမွာ ဂုဏ္ေပးေလးစားျခင္းဆုိတာ မရိွသေလာက္ရွားပါတယ္ ခင္ဗ်။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာေတြအတြက္ ဘာမဟုတ္တဲ့ ေလးစားမႈေလးက တျခားႏုိင္ငံသားေတြ အေပၚႀကီးမားသြားေစ တတ္ပါတယ္။ အေျပာအဆုိ အေနအထုိင္က အစေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ႀကံဳဖူးလုိ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မန္ေနဂ်ာကလည္း ေတာ္ေတာ္ စိတ္သေဘာထား ေကာင္းတဲ့သူ တစ္ေယာက္ပါ။ အေျပာအဆုိေတြမွာ အေပၚစီးက ေျပာေလ့မရိွဘူးခင္ဗ်။ ဒါကုိႀကံဳရတဲ့ တျခားတျခားေသာ သူေတြက အခ်ာဘင္ပါဆုိၿပီး အခြင့္အေရးယူတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အႏူေတာက လူေခ်ာေပါ့ဗ်ာ။ ျမန္မာေတြ ထံုးစံအတုိင္း သူ႕အေပၚတေလး တစား ဆက္ဆံပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မုိဘုိင္းလ္ ထဲက နံမည္စာရင္းမွာ ကၽြန္ေတာ့္မန္ေနဂ်ာကုိ Our good manager ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ္က နံမည္ေရးထားပါတယ္။ တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ကံေကာင္းတာလား၊ ဘာလားေတာ့ မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ မုိဘုိင္းလ္ဖုန္း ေၾကာင္သြားပါတယ္။ လုိင္းေပ်ာက္လုိက္၊ အသံမထြက္လုိက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ဒုကၡေတြ႕ပါတယ္။ အဲဒါကုိ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ စကားေျပာရင္း စကားစပ္မိေတာ့ သူ႕ကုိေျပာျပလုိက္ပါတယ္။ အဲဒီ အခါမွာ သူက ျပစမ္း မင္းဖုန္းဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ မုိဘုိင္းလ္ကုိ ယူၾကည့္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႕ဖုန္းနဲ႔ေခၚပါတယ္။ ဖုန္းလုိင္း ၀င္သြားၿပီး ေခၚတဲ့သူေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္ ထည့္ထားတဲ့ Our good manager ဆုိတာ ေပၚလာပါတယ္။ အဲဒါကုိ ျမင္သြားတဲ့ သူက စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဒီေကာင္ ငါ့ကုိ ေတာ္ေတာ္ေၾကြတာပဲ ဆုိၿပီး ထင္သြားတယ္ ထင္ပါတယ္။ အဲဒီေန႔ကစလုိ႔ ပါခ်ီပါခ်က္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၀န္ထမ္းေတြထဲမွာ မန္ေနဂ်ာရဲ႕ အေရးအေပးဆံုး သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာပါေတာ့တယ္ ခင္ဗ်။

5 thoughts on “ေျမွာက္နည္းမဟုတ္ေသာ ေပါင္းနည္း။

  1. ျမန္မာေတြရဲ႕ ေမြးရာပါဗီဇယဥ္ေက်းမႈဟာ ဘယ္ႏိုင္ငံမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အသုံးခ်တတ္ရင္ ေအာင္ျမင္ဖို႔ လမ္းေၾကာင္းကို တြန္းတင္ေပးတာေပါ႔ဗ်ာ. မွတ္သားသြားပါတယ္။

    Like

Leave a Reply

